Hotel flamingo

2 augustus 2019 - Clark County, Verenigde Staten

Vandaag hebben we een rustdag omdat we niet naar death valley gaan. Wat inhoud dat we eens lekker kunnen uitslapen en wat rustiger aan kunnen doen. Om half 10 uur staan we buiten op straat om richting de shopping outlet te gaan. Met een Uber rijden we in no time hier naartoe waarna we tot ongeveer half drie wat gaan winkelen en wat lunchen. Vervolgens besluiten we een half uurtje naar de white wedding chapel te lopen. Het is behoorlijk warm maar het is net te doen. Na hier wat foto's gemaakt te hebben en snel wat in de airco te hebben gestaan nemen we de taxi terug naar het hotel. Even een paar uurtjes afkoelen in het zwembad waarna we gaan opfrissen en naar de Chinees gaan in het hotel. Na wat gegeten te hebben nemen we de Uber buiten het hotel om de strip weer op te gaan. We gaan de laatste dingen bekijken in het donker. Als eerste stoppen we bij het hotel flamingo. Door het enorme casino lopend bereiken we de binnentuin waar dit hotel enkele flamingos en pelikanen heeft staan. Na hier wat foto's gemaakt te hebben lopen we weer verder. Een stukje verderop zien we een bekend lichtgevend bordje van de televisie serie hells kitchen. Ook hier stoppen we even om wat foto's te maken om daarna door te lopen. Door 2 km neonlicht, Parijs, rome, new York en showgirls lopend bereiken we de laatste paar gebouwen. De enorme verlichte Coca Cola fles, de coca cola shop en daarnaast de 4 etage hoge m&m winkel. Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben het in deze winkels. Van je eigen gezicht afdrukken op m&ms tot speciale soorten colas. Na mooi wat rondgelopen te hebben nemen we bij hotel tropical de taxi weer terug naar het ons hotel. Nog even een laatste keer kort tussen de misschien wel bijna duizend gokmachines lopen voor we weg gaan en dan lekker slapen. Morgen staat weer een reisdag op het progamma.

1. Ans:
    2 augustus 2019
    Nou ik kan me indenken dat jullie daar toch wel heel blij zullen zijn dat er toch ook een dagje rust bij zit en dan nog veel mogen bekijken en ook nog tijd hebben voor een frisse duik En knap om al die gokmachines mooi voorbij te lopen